(۰۲۱) ۷۷۶۱۷۹۲۱

۰۹۱۲۳۸۷۳۹۶۳

کارگاه تعمیر پمپ هیدرولیک و اورهال

 

کارگاه تخصصی تعمیر شرکت جریان کارا در زمینه تعمیر پمپ هیدرولیک پیستونی دبی متغیر، تعمیر پمپ هیدرولیک کارتریجی، تعمیر پمپ هیدرولیک دنده‌ای، تعمیر شیر پروپرشنال و تعمیر شیر سروو هیدرولیک و نیز تعمیر هیدروموتور دبی ثابت و دبی متغیر فعال بوده و با اتکا به نفرات با تجربه و متخصص، با رعایت استانداردهای فنی تعمیر و تعویض، پس از بررسی‌های فنی روی دستگاه تست الکتروهیدرولیک (تشخیص عیب مربوط به بخش هیدرولیک یا الکترونیکی سیستم) و هماهنگی‌های لازم با کارفرما در طی پروسه تعمیر، اقدام به تعمیرات تخصصی با لوازم اصلی پمپ‌ها شامل روتاری‌گروپ و انواع کارتریج و دیگر قطعات هیدرولیکی مربوطه نموده و جهت تضمین عملکرد خود، کارکرد پمپ هیدرولیک، هیدروموتور و یا شیر پروپرشنال و سروو‌ی مورد نظر را بر روی سیستم گارانتی می‌نماید.

قدرت کارگاه شرکت جریان کارا در تعمیر پمپ هیدرولیک و تعمیر شیر پروپرشنال و سروو علاوه بر استفاده از کادر فنی متخصص و کارگاه مجهز، متوجه استفاده از لوازم اصلی است که توسط بخش بازرگانی شرکت جریان کارا از نمایندگی‌های اصلی برندها تهیه و وارد شده و در اختیار کارگاه تعمیر هیدرولیک جهت تعویض قرار داد شده است، که در نهایت با تست زیر فشار قطعه تعمیر شده میزان صحت عملکرد پروسه تعمیر و اطمینان از قطعه تعمیر شده به وضوح حاصل می‌گردد.

کارگاه تخصصی ارزیابی، تعمیر پمپ هیدرولیک، تعمیر هیدروموتور و تعمیر شیر هیدرولیک سروو و پروپرشنال با بهره‌مندی از نفرات با تجربه و آموزش دیده دارای مدرک معتبر دوره‌های تعمیر و اورهال شرکت بوش رکسروت Bosch Rexroth، با رعایت استانداردهای فنی تعمیر و تعویض، پس از بررسی‌های لازم و طی پروسه تعمیر و تست، کارکرد پمپ هیدرولیک، هیدروموتور و یا شیر پروپرشنال تعمیری را بر روی سیستم گارانتی می‌نماید.

یک هیدروموتور و یا پمپ هیدرولیک معیوب در گام اول در کارگاه شرکت جریان کارا هدف باز شده و بعد از بررسی دقیق و کارشناسی موارد خرابی پمپ هیدرولیک یا هیدروموتور اعلام و نظریه کارشناسی بابت مقرون به صرفه بودن تعمیر مجدد یا لزوم استفاده از پمپ هیدرولیک و یا هیدروموتور جایگزین به شرکت مربوطه اعلام می‌شود.

معمولا پمپ‌های پیستونی هیدرولیک بدلیل امکان تعویض کلی و یا بعضی اجزای روتاری گروپ Rotary Group در آنها با انجام برخی سرویس‌ها و جایگزینی شیرهای کنترلی، قابلیت تعمیر مجدد را دارا بوده و در صورت توجه به برخی موارد اشاره شده در ذیل، از جهت اقتصادی مقرون به صرفه می‌باشد.

در پمپ‌های هیدرولیک کارتریجی VANE PUMPS یا پره‌ای نیز درصورت اشکال در کارتریج (اکثر موارد) با تعویض کارتریج پمپ و برخی سرویس‌های ضروری، امکان رسیدن به شرایط ایده آل پمپ نو، قابل احراز می‌باشد.

متاسفانه در بازار ایران بدلیل وجود قطعات و اجزائ تقلبی و کیفیت پایین و استفاده بعضی از کارگاه‌ها و شرکت‌ها از آنها در پمپ هیدرولیکی معیوب، پروسه تعمیر پمپ با چالش جدی روبروست و دربسیاری موارد شرکت‌های مصرف‌کننده مجبور به پرداخت هزینه‌های بیشتری نسبت به پمپ نو شده و از سوی دیگر از لحاظ وقت و هزینه خرابی دستگاه متحمل خسارت‌های مالی فراوان می‌شوند.

از این رو شرکت هيدروليك صنعت جریان کارا هدف با برخورداری از روتاری گروپ Rotary Group و کارتریج‌های Cartridge نو و قطعات اصلی و آکبند انواع پمپ پیستونی و پمپ هیدرولیک کارتریجی شرکت‌های ویکرز Vickers، بوش رکسروت Bosch Rexroth، دنیسون پارکر Parker Denison، لینده LINDE، لیبهر LIBHERR، هاو HAWE، یوشیدا UCHIDA و... انجام این مهم را در تعمیر پمپ هیدرولیک و یا هیدرو مورد تعمیر تضمین می‌نماید.   

در پمپ‌های دنده ای هیدرولیک بدلیل ساختمان ساده ، معمولا تعمیرات مقرون به صرفه نمی‌باشد و در مورد پمپ هیدرولیک دنده داخلی ماه و ستاره مانند پمپ هیدرولیک ویت VOITH و یا پمپ هیدرولیک بوخر BUCHER در صورتی که خرابی آن در قسمت حلالی شکل یا برنجی باشد، بدلیل حساسیت بالا و آلیاژ خاص این قطعه و نبود لوازم یدکی آن، پمپ به هیچ وجه امکان تعمیر ندارد.

با تاکید مجدد، توجه به این نکته ضروریست که  در هر صورت برای بحث تعمیر حتما لازم است که در کارگاه تعمیر، پمپ هیدرولیک یا هیدروموتور معیوب باز شده و موارد و اجزائ مستهلک شده شامل انواع شکستگی‌ها، خوردگی‌ها و یا وجود داغی بر روی قطعات داخلی جزء به جزء بررسی و کنترل شود تا نحوه بروز عیب که می‌تواند به علت‌های مختلف مانند خستگی، وارد آمدن فشار بیش از حد، ارتعاشات زیاد وارد بر پمپ یا هیدروموتور ناشی از ناهمراستایی محوری کوپلینگ و یا خوردگی‌های به علت وجود آلودگی و پلیسه در روغن یا استفاده از سیال نامناسب و غیره، بصورت دقیق معین شود تا با اشراف به منشا این نقص در صورت لزوم بر روی مدار دستگاه هم رفع عیب دیگر قطعات مانند خرابی فشار‌ شکن یا آلودگی روغن بدلیل عمل نکردن مناسب فیلتر، سیل نبودن مخزن روغن و... بموازات صورت گیرد چراکه مدار هیدرولیک مانند بدن انسان بوده که دیگر اجزا به کارکرد هم اثر می‌گذارند.

در مرحله نهایی پس از تعمیر پمپ هیدرولیک و یا تعمیر هیدروموتور تحت فشار‌کاری از نظر کارایی و عملکرد مورد بازبینی دقیق قرار گرفته و رگولاتور کنترلی و دیگر تنظیمات بر اساس اطلاعات سازنده و یا دستگاه تنظیم شده و بعد از طی مراحل و اخذ تاییدهای فنی در نهایت زیر دستگاه تست و یا بر روی دستگاه شرکت مصرف کننده تحویل مشتری می‌گردد.

using new stuff in repairement

استفاده از لوازم نو و اصلی در تعمیر پمپ هیدرولیک و هیدروموتور



کارگاه شرکت جریان کارا با سابقه فراوان در زمینه تعمیر و نگهداری، بازسازی  واورهال کامل ماشین آلات سنگین هیدرولیکی، کلیه جرثقیل‌های سبک و سنگین تا ۳۰۰۰ تن، انواع دستگاه‌های پرس‌های سنگین و فوق سنگین هیدرولیک و پرس‌های اکستروژن تا 2500 تن و اکستروژن آلومینیوم، دستگاه دایکاست و اورهال انواع پانچ هیدرولیک، وینچ‌های کشنده وسیستم هیدرولیک ترمز وینچ، طراحی و ساخت هر نوع یونیت هیدرولیکی با کنترل الکتریکی و الکترونیکی همراه با PLC، ساخت وزنه‌های کوبشی برای کمپکتور‌های مختلف تا 40 تن، دستگاه‌های تزریق پلاستیک و پرس پخت قطعات لاستیکی، دستگاه‌های اره اتوماتیک و قیچی هیدرولیک، سیستم هیدرولیک پرس چوب، ماشین ابزار‌ها، ماشین‌های ریختگری و سیستم هیدرولیک دستگاه تراش CNC، ماشین آلات کشاورزی، ماشین آلات حفاری، سیستم هیدرولیک ماشین چاپ، پرس هیدرولیک فرم‌دهنده ورق وسیستم هیدرولیک خم‌کن و اورهال دستگاه هیدرولیک واتر جت دیگر کارهای مربوط در زمینه‌های صنعتی دارای تجارب  ارزشمند  منحصر به فرد در صنایع مختلف کشور می‌باشد.

 

کارگاه شرکت جریان کارا با اعزام متخصصین جهت عیب‌یابی، تعمیر و اورهال، تنظیم، نصب و و راه‌اندازی و طراحی سیستم‌های الکترو هیدرولیکی ماشین‌آلات فوق در اقصی نقاط کشور و حتی کشور‌های حاشیه  خارجی آماده خدمت رسانی می‌باشد. همچنین جهت تعمیرو اورهال دستگاه‌های هیدرولیک بعد از بررسی نقشه هیدرولیک و بازدید کارشناسان فنی در محل دستگاه میزان هزینه و شرایط گارانتی اعلام می‌گردد.



محصولات

 

نقشـه گوگـلGOOGLE MAP

ارتبـاط بـا مـاCONTACT US

نقشـه سایتSITE MAP

Facebook Twitter Google Plus Linkedin