(۰۲۱) ۷۷۶۱۷۹۲۱

۰۹۱۲۳۸۷۳۹۶۳

پمپ هیدرولیک هاو

هاو هیدرولیک HAWE Hydraulik :

شرکت هاو هیدرولیک HAWE HYDRAULIK چند سال پس از پایان جنگ جهانی در سال 1949 برای تولید تجهیزات هیدرولیک، در مونیخ آلمان و در یک دفتر و کارگاه معمولی توسط دو مهندس آلمانی تاسیس شد. اولین محصول شرکت، پمپ پیستونی شعاعی هاو با تکنولوِژی پیشرفته نسبت به زمان بود که چشم انداز مطلوب و اساس موفقیت شرکت هاو هیدرولیک تا به امروز را منجر شده است. شرکت هاو هیدرولیک اکنون دارای 2200 نفر کارمند در هفت کارخانه تولیدی در نقاط مختلف آلمان و دفاتر بین المللی خود می‌باشد.

HAWE HYDRAULIK

کارخانه شرکت هاو هیدرولیک در آلمان

 

شرکت هاو HAWE به توسعه و تولید قطعات هیدرولیک و ارائه پیشنهاد مدار هیدرولیک برای سیستم انتقال قدرت بسیاری از بخش‌های مختلف ماشین‌آلات و کارخانجات صنعتی پرداخته است. محصولات متنوعی چون پمپ هیدرولیک هاو، پاورپک هیدولیک، شیر هیدرولیک هاو و دیگر متعلقات مربوطه از این دست می‌باشد.

جنس تمامی قطعات تحت فشار شرکت هاو هیدرولیک اعم از شیر هیدرولیک هاو، پمپ هیدرولیک هاو و غیره از استیل بوده که باعث شده فشار تا 700 بار نیز قابل حصول باشد.

شرکت هاو بالاترین استاندارد‌های صنعتی و زیست محیطی بین المللی را برای تمامی محصولات تولیدی خود از جمله شیر هیدرولیک هاو HAWE و پمپ هیدرولیک هاو HAWE کسب نموده که نشان از نگاه فراگیر و توسعه یافته این شرکت در عرضه محصولات هیدرولیکی می‌باشد.

شرکت جریان کارا هدف عمده قطعات هاو هیدرولیک مورد نیاز صنایع و کارخانجات داخلی شامل پمپ هیدرولیک هاو HAWE و شیر هیدرولیک هاو HAWE را در انبار مرکزی خود موجود نموده، همچنین درصورت موجود نبودن قطعه هاو، دفتر ترکیه شرکت بلافاصله محصول مورد نظر را از نماینده رسمی هاو هیدرولیک واقع در استانبول ترکیه تهیه و به دفتر مرکزی ارسال می‌نماید.

HAWE PUMP

شرکت جریان کارا هدف دارای موجودی مناسب از محصولات پرمصرف هاو هیدرولیک

برای دریافت قیمت انواع شیر هیدرولیک هاو HAWE و پمپ هیدرولیک هاو HAWE با کارشناسان دفتر مرکزی شرکت تماس حاصل نموده و با ارائه کد محصول نسبت به موجود یا سفارشی بودن آن از نماینده‌ها و هیدرولیک ترکیه اطلاع حاصل نمایید.

 

محصولات

 

نقشـه گوگـلGOOGLE MAP

ارتبـاط بـا مـاCONTACT US

نقشـه سایتSITE MAP

Facebook Twitter Google Plus Linkedin