(۰۲۱) ۷۷۶۱۷۹۲۱

۰۹۱۲۳۸۷۳۹۶۳

پمپ هیدرولیک پیستونی A4VSO بوش رکسروت

مشخصات فنی پمپ دبی متغیر سری A4VSO بوش رکسروت Rexroth

پمپ‌های پیستونی هیدرولیک دبی متغیر A4VSO رکسروت Rexroth مجهز به طراحی صفحه سواش پلیت یا زاویه گیر برای بکارگیری در سیستم های مدار باز هیدرواستاتیکی مناسب می باشد. این نوع از پمپهای هیدرولیک دبی متغیر رکسروت  Rexroth بر اساس نوع ابزار کنترلی یا شیر کنترلی نصب شده بر روی آن قابلیت تغیردبی خروجی خود را به میزان مورد نظر دارا می باشند. دبی خروجی پمپ پیستونی هیدرولیک واریابل با حجم جابجایی آن و میزان سرعت گردش شفت پمپ (سایز های مختلف از500 تا 3200 rpm) متناسب است. محدوده حجم جابجایی پمپ پیستونی دبی متغیر A4VSO رکسروت Rexroth از 40 تا 1000 سی سی بر دور می باشد. بعبارت دیگر در این پمپ ها با تغیر زاویه صفحه سواش پلیت بر اساس نوع کنترل بکار رفته، دبی خروجی  بصورت یکنواخت و پیوسته قابل تنظیم به میزان مطلوب می باشد. بدلیل وجود نشان‌دهنده میزان تغیر صفحه سواش پلیت یا صفحه زاویه‌گیر در این پمپ امکان مشاهده تغیرات صفحه سواش پلیت بر اساس شیر کنترل امکان پذیر بوده که هم باعث داشتن حس نسبت به تغیرات بار و هم مسائل آموزشی مرتبط فراهم می باشد.

پمپ هیدرولیک A4VSO رکسروت با توانایی تحمل های بارهای شعاعی و محوری دارای تحمل فشار کاری یا پیوسته  تا 350 بار و تحمل ماکزیمیم فشار هیدرولیکی  تا 400 بار را بصورت لحظه ای دارا می باشد.

 این نوع پمپ هیدرولیک رکسروت دارای خصوصیت مکشی و سطح نویز مناسب بوده و از آنها علاوه بر روغن برای راندن برخی از سیالات شیمیایی دیگر مانند HFC نیز می توان بهره برد و در کل دارای نسبت توان به وزن بالا می باشد.

توانمندی‌های شرکت هيدروليك صنعت جریان کارا هدف

شرکت جریان کارا هدف با عنایت به مصرف پمپ هیدرولیک پیستونی A4VSO رکسروت دردستگاههای پرس صنایع مختلف از جمله کاشی و سرامیک، نئوپان و چوب و کاغذ، فولاد و نورد و ....  همچنین دیگر سیستمها به طور محدود و هدفمند به موجود کردن این نوع پمپ هیدرولیک با شیر کنترل های پرکاربد اقدام نموده است. شیر های کنترل این نوع پمپ هیدرولیک  بوش رکسروت دارای رنج متنوعی بوده و به تبع نوع کنترل روی پمپ هیدرولیک و تغیرات در آن دارای پاسخ زمانی متفاوت بوده و دبی خروجی قابل کنترل می باشد.

علائم اختصاری شیرهای کنترلی مربوط به این نوع پمپ هیدرولیک شرکت بوش رکسروت بصورت زیر می باشد:

اختصارات

معنی

A4VSO

پمپ پیستونی دبی متغیر پیستونی محوری حلقه باز

DR

کنترل فشار

DP

کنترل فشار برای عملکرد موازی در مدار

FR

کنترل دبی

DFR

کنترل دبی و فشار

LR2

کنترل توان با خصوصیات توابع هذلولی

LR3

کنترل توان از راه دوربا مشخصه های قابل کنترل

LR2N/LR3N

کنترل هیدرولیکی بر اساس پیلوت خط فشار، تنظمیات بر اساس دبی حداقل

MA

کنترل دستی

EM

کنترل الکتریکی موتور

HD

کنترل هیدرولیکی بر اساس پیلوت خط فشار

HM1/2

کنترل هیدرولیکی بر اساس حجم جابجایی

HS, HS4

کنترل هیدرولیکی سیستم با شیر پروپشنال یا سروو

EO1/2

کنترل تمام الکترونیکی با شیر پروپشنال

DS1

کنترل سرعت، کنترل ثانویه

DFE1

کنترل سیستم بصورت الکترو هیدرولیک

HW

کنترل هیدرولیک بر اساس موقعیت

 

هر چند پمپ های هیدرولیک پیستونی رکسروت دارای عمر کارکردی بالا می باشند اما بدیهی است که بعد از استفاده معین از آنها در پمپ مسائلی نظیر نرفتن زیر فشار بارو یا نشتی یا دیگر ایرادات بروز کند از این رو شرکت جریان کارا هدف با موجود کردن اجزائ روتاری گروپ Rotary group  اصلی و آکبند آنها و نیز دیگر امکانات حرفه ای تعمیر و سرویس آمادگی هر گونه پروژه و یا مسائل مرتبط تعمیر و بررسی دوره ای می‌باشد. همچنین با توجه امکان نصب پمپ هیدرولیک A4VSO رکسروت بصورت سری ( دو یا چند طبقه ) کارشناسان فنی شرکت جریان کارا آمادگی نصب و راه اندازی در محل کارخانه را با استانداردهای شرکت بوش رکسروت Bosch Rexroth می‌باشند.

محصولات

 

نقشـه گوگـلGOOGLE MAP

ارتبـاط بـا مـاCONTACT US

نقشـه سایتSITE MAP

Facebook Twitter Google Plus Linkedin