(۰۲۱) ۷۷۶۱۷۹۲۱

۰۹۱۲۳۸۷۳۹۶۳

پمپ هیدرولیک بوخر

شرکت بوخر  BUCHER:

 

Bucher-hydraulic

 

شرکت بوخر هیدرولیک Bucher Hydraulics در سال 1923 در آلمان تاسیس و امروزه در زمره سازندگان قدیمی و بنام تجهیزات هیدرولیکی بشمار می‌رود. در ایران نیز از گذشته در کارگاه‌های صنعتی و کارخانجات تولیدی تجهیزات صنعتی گوناگون شامل دستگاه‌های پرس هیدرولیکی، دستگاه‌های تزریق پلاستیک، دستگاه‌های اره و قیچی هیدرولیک، کمپکتور‌ها، ماشین ابزار‌ها، ماشین‌های ریختگری، درایور آسانسور‌ها، پاور‌پک‌های هیدرولیکی، سیستم هیدرولیک کشنده‌ها مثل تراکتور، ماشین آلات کشاورزی، ماشین آلات حفاری وجود دارند که در مدار داخلی خود دارای انواع محصولات بوخر از جمله پمپ هیدرولیک بوخر می‌باشند.

کاربرد پمپ هیدرولیک بوخر یک یا چند طبقه بر روی دستگاه‌های موجود در مراکز صنعتی کشور عموما برای پرس‌های هیدرولیک بوده و گستردگی کاربرد آن باعث شده شرکت جریان کارا هدف رنج متنوعی از انواع پمپ دند ه ای بوخر را از نمایندگی بوخر در آلمان تهیه و بصورت آکبند در انبار خود موجود کند. در سال 2015 میلادی لوگوی جدید شرکت بوخر هیدرولیک Bucher Hydraulics بفرم عکس بالا تغیر نمود.

تیپ‌های پمپ هیدرولیک بوخر ازنوع دنده داخلی یا ماه ستاره که بصورت یک یا چند طبقه تولید شده دارای کد‌های پمپ هیدرولیک بوخر IZP و پمپ هیدرولیک بوخر QT و پمپ هیدرولیک بوخر QX بوده که اکنون ساخت پمپ هیدرولیک بوخر با کد‌های مذکور از خط تولید خارج شده و تنها پمپ هیدرولیک دنده داخلی بوخر با کد QX تولید می‌گردد.

همچنین شرکت سوئیسی ترونینگر TRUNINGER AG نیز از گذشته در زمینه تولید پمپ هیدرولیک دنده داخلی با شرکت آلمانی بوخر BUCHER همکاری دوجانبه داشته و پمپ‌های هیدرولیکی هر دو شرکت یکدیگر را به طور کامل ساپورت نموده واین به این معنی‌ست که پمپ هیدرولیک ترونینگر دارای کد‌بندی مشابه بمانند پمپ هیدرولیک بوخر می‌باشد. از این رو پمپ هیدرولیک ترونینگر IZP و پمپ هیدرولیک ترونینگر QT و پمپ هیدرولیک ترونینگر QX کاملا مشابه کد پمپ هیدرولیک بوخر عمل می‌نماید.

TRUNINGER

 

شرکت جریان کارا علاوه بر موجود‌نمودن کد‌های پرمصرف پمپ هیدرولیک بوخر و پمپ هیدرولیک ترونینگر درزمینه انواع شیر هیدرولیک بوخر و شیر پروپرشنال بوخر نیز دارای استوک انبار مناسب می‌باشد. در این میان می‌توان به شیرآلات هیدرولیک خاص بوخر BUCHER در سایز‌های غیر مرسوم بازار هیدرولیک یعنی سایز میانی یک چهارم اینچ و سه هشتم اینچ یعنی شیر هیدرولیک بوخر نوع سوپاپی با کد W2N3 اشاره نمود.

شرکت جریان کارا در صورت موجود نداشتن کد مورد درخواست مشتری برای پمپ هیدرولیک بوخر یا شیر هیدرولیک بوخر در حداقل زمان ممکن نسبت به وارد نمودن محصول مورد نظر از شرکت دمیرر هیدرولیک نماینده رسمی بوخر در ترکیه که اطلاعات آن در سایت رسمی بوخر نیز به ثبت رسیده، اقدام می‌نماید. شرکت جریان کارا با نمایندگی بوخر در ترکیه دارای ارتباطات کاری مناسب و تنگاتنگ بوده و در سال 2014 نمایندگان شرکت دمیرر هیدرولیک نمایندگی بوخر آلمان در آنکارا ترکیه با حضور در دفتر مرکزی شرکت جریان کارا و بازدید از امکانات این شرکت اقدام به امضای تفاهم نامه همکاری نمودند.

demirer

DEMIRER TEKNOLOJIK SISTEMLER
Bagdat Cad. No: 352
Ostim, Ankara
Turkey

محصولات

 

نقشـه گوگـلGOOGLE MAP

ارتبـاط بـا مـاCONTACT US

نقشـه سایتSITE MAP

Facebook Twitter Google Plus Linkedin