(۰۲۱) ۷۷۶۱۷۹۲۱

۰۹۱۲۳۸۷۳۹۶۳

پمپ هیدرولیک ایتون ویکرز

پمپ هیدرولیک ویکرز:

 

ایتون ویکرز EATON VICKERS

شرکت هیدرولیکی ایتون ویکرز بخش وسیعی از شیرآلات، پمپ هیدرولیک ویکرز و دیگر ملزومات صنعت هیدرولیک جهان را برای بخش تولیدی و ابزارآلات متحرک در هیدرولیک صنعتی و راهسازی را پشتیبانی و تامین می‌نماید. علاوه بر کیفیت بالای محصولات هیدرولیک ایتون ویکرز EATON VICKERS وجود نمایندگی ویکرز در اکثر نقاط جهان، نکته مهم دیگر در تجهیزات این کمپانی کامل بودن قطعات و ادوات هیدرولیکی آن از جمله شیر هیدرولیک ویکرز، پمپ هیدرولیک ویکرز، هیدروموتور و قطعات وابسته برای تمامی نیازهای صنایع مختلف و بخش‌های مربوط به ماشین‌های هیدرولیک موبایل می‌باشد.

شرکت ایتون ویکرز با تلفیق پنج شرکت کلیدی مهم تبدیل به قطب قدرتمند این صنعت در جهان شده و اکنون هر کدام از این برندهای تجمیعی، نمایندگی ویکرز به حساب می‌آیند.

 

1. Aeroquip  شرکت هیدرولیکی ایرو کوئیپ   

ایرو کوئیپ

 

محصولات برند ایروکوئیپ درصنایع هوا فضا و اتوماسیون دارای کاربرد هستند و در رنج‌ها گوناگون فشاری دارای تولیدات در زمینه شیرهیدرولیک ویکرز، کوپلینگ‌ها، فیتینگ، تبدیل‌های هیدرولیک، پمپ هیدرولیک ویکرز و دیگر کانکتور‌های هیدرولیکی بعنوان نمایندگی ویکرز می‌باشد.

2. Hydro-Line شرکت هیدرولیکی هیدرو لاین

هیدرولاین

 

 محصولات صنعتی شرکت هیدرولاین در حوزه سیلندرها و جک‌هایی بوده که در مدار خود دارای پمپ هیدرولیک ویکرز و شیر هیدرولیک ویکرز می‌باشند. سلیندرهای صنعتی در ماشین‌ها و تجهیزات ساختی غول پیکر و نیز ملزومات انتقال صنعتی همچنین صنایع حفاری و ماشین‌آلات وابسته و همچنین صنایع اتوماتیکی وابسته به قدرت سیال هیدرولیکی، کاربرد گسترده دارند.

3. Char-Lynn شرکت هیدرولیکی چارلین

 

چارلین

 

 محصولات چارلین در پاور پک‌های هیدرولیکی حائز پمپ‌های هیدرولیک ویکرز برای موتورهای چند منظوره استفاده می‌شود و محدوده محصولات آن شامل شیرهیدرولیک ویکرز اسپولی و شیر‌های دیسکی و بخصوص هیدروموتور چارلین که از جمله خصوصیت بارز آن توانایی کار در دورهای  بالا ست، شده و این برند به مرکزیت و نمایندگی ویکرز دارای تولیدات فراوان است.

4. Eaton شرکت هیدرولیکی ایتون

eaton-logo

 

حضور محصولات ایتون در سیستم‌های تمام صنعتی و مهندسی شده کاملا برجسته می‌باشد. گستره محصولات آن در شیر هیدرولیک ویکرز، هیدروموتور و پمپ هیدرولیک ایتون ویکرز چه از نوع پمپ پیستونی ویکرز و چه از نوع پمپ هیدرولیک ویکرز دنده ای یا پمپ کارتریجی ویکرز بعنوان نمایندگی ویکرز بوده و وجود محصولات متنوع و متعدد کمپانی ایتون در سیستم‌های انتقال هیدرواستاتیکی برای صنایع سنگین، صنایع خودروسازی و بخصوص در هیدرولیک راهسازی، اهمیت  و کاربرد این برند را مشخص می‌نماید.

 

5. Vickers شرکت هیدرولیکی ویکرز

ویکرز

 

شرکت انگلیسی ویکرز بمدت طولانی در ارائه قطعات هیدرولیکی پیشگام بوده محصولات آن شامل انواع پمپ هیدرولیک ویکرز در برگیرنده پمپ هیدرولیک کارتریجی ویکرز، پمپ پیستونی ویکرز و پمپ هیدرولیک ویکرز نوع دنده ای، فیلتر ویکرز، انواع متعدد شیر هیدرولیک ویکرز، هیدروموتور ویکرز، مدل‌های مختلف جک و سیلندر در صنایع فضایی، دریایی، نظامی و غیره استفاده می‌شود و جریان کارا به نمایندگی ویکرز در ایران پشتیبانی کننده دستگاه‌های فراوانی با قطعات این برند در حال کار می‌باشد.

محصولات شرکت ایتون ویکرز از جمله انواع مختلف پمپ هیدرولیک ویکرز و شیر هیدرولیک ویکرز در صنایع با کاربری‌های موبایل یا متحرک شامل ماشین‌آلات کشاورزی و جنگل‌داری، ماشین‌آلات حفاری و معدن، تجهیزات ساخت و ساز، تجهیزات دوار و انتقال دهنده مواد، ماشین آلات خودرویی ، وسائل نقلیه و هیدرولیک راه‌سازی کاربرد دارند.

در مورد محصولات هیدرولیک شرکت ایتون ویکرز EATON VICKERS با کاربری‌های صنعتی به ماشین ابزارهای فرمینگ و نورد لوله‌ها، ابزار برش و شکل‌دهی در صنایع فلزی و فولاد‌سازی، مولدینگ Molding یا قالب‌ریزی و صنایع وابسته مثل تزریق پلاستیک Plastics Injection، لاستیک‌سازی و دایکست Die Cast، اتوماسیون و روبات‌های کارخانجات، صنایع وابسته به تولید قدرت و نیرو گاه‌های حرارتی - آبی و بادی، جرثقیل‌های انتقال‌دهنده کانتینرها در بندر‌ها و کارخانجات مختلف که نیاز به عملکرد دقیق انواع مختلف شیر هیدرولیک ویکرز و پمپ هیدورلیک ویکرز فشار بالا ست، اشاره نمود.
به‌رغم نبود نمایندگی ویکرز در داخل ایران بدلیل تحریم‌ها و نیز اصالت آمریکایی شرکت ایتون ویکرز، شرکت جریان کارا هدف علاوه بر موجود‌نمودن کدهای متنوع پمپ هیدرولیک بوش رکسروت، انواع شیر هیدرولیک رکسروت، پمپ هیدرولیک ویت و محصولات هیدرولیک شرکت دنیسون پارکر در زمینه برند ایتون ویکرز دارای استوک انبار مناسبی در حوزه پمپ هیدرولیک ویکرز و شیر هیدرولیک ویکرز بوده و اکثر این قطعات را از نمایندگی ویکرز واقع در هانوفر آلمان وارد نموده است. جریان کارا جهت پاسخگویی مناسب به مشتریان خود به تکمیل ظرفیت کارگاه تعمیر و اوررهال در حوزه لوازم یدکی پرداخته و رنج قابل قبولی از قطعات پمپ هیدرولیک ویکرز از جمله کارتریج‌های متنوع برای پمپ‌های پره ای و روتاری گروپ پمپ‌های پیستونی را وارد نموده است.

 

 

 

محصولات

 

نقشـه گوگـلGOOGLE MAP

ارتبـاط بـا مـاCONTACT US

نقشـه سایتSITE MAP

Facebook Twitter Google Plus Linkedin